נמצאים מחר, ה-14.7 בפריז? יש כמה דברים שלא כדאי לפספס והשנה בשל ההכנות לאולימפיאדה עם שינויים קלים. 


נתחיל מהמצעד

השנה הוא לא יתקיים בשאנז אליזה הוא יעבור לא רחוק משום בשדרות פוש (Av. Foch). המצעד יחל ב-9:45 מומלץ כמובן להגיע הרבה זמן לפני כדי לתפוס מקום טוב. 

אירוע מסורתי נוסף הוא הקונצרט למרגלות האייפל. השנה, שוב בשל המשחקים האולימפיים הוא לא מתקיים למרגלות האייפל והוא עובר לכיכר מול הוטל דה ויל. הכניסה חינם אבל .... מומלץ להגיע ממש מוקדם. השנה המקום קטן משמעותית לעומת המיקום המסורתי שלו. 

כמובן אי אפשר בלי מופע הזיקוקים המרהיב שיחל בשעה 23:00. גם פה... נכון יש שינויים. כלומר קחו בחשבון שהרבה מקומות סביב האייפל סגורים. מצד שני ניתן לראות את מגדל האייפל מכל כך הרבה מקומות בעיר שלא חייבים להגיע עד אליו בצפיפות הרבה. אז מאיפה כן אפשר לראות? מגני טולרי, מונמרטר, האינוולידס, גשר ביר חכים גשר הקונקורד, וגם גשר אלמה ממש ליד הקרייזי הורס.

כמובן יש עוד הרבה מקומות אלה מספר דוגמאות. ישנם כמובן עוד מספר אופציות בתשלום כמו למשל שייט, מסעדה הצופה לאייפל, רופטופ וכו׳ כמובן מומלץ להזמין מקומות מראש בהנחה ונשארו כאלה. 



ומי שבעניין מסיבות יש לא מעט כאלה והן בעיקר היום, יום שבת. אחת מהן מתקיימת בתעלת סן מרטן (200 quai de Valmy) הערב החל משבע וחצי. הכניסה חינם.

ומי אני? שמי איתמר ואני צלם המגיע כל מספר שבועות לפריז על מנת לצלם אתכם במקומות הכי שווים בעיר ויצור לכם חוויה מדהימה ולא פחות חשוב מזכרת מהעיר היפה בעולם. בשל האולימפיאדה אחזור לצלם בעיר מיד שתסתיים. מומלץ בחום להזמין כבר צילומים לספטמבר ולחגי תשרי.





הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.